Finance pro radost

CO VÁS MŮŽE POTKAT PŘI REKLAMACI A JAKÁ JSOU VAŠE PRÁVA?

13.9.2013 2482x (naposledy 19.2.2019 18:15) 0 Jak na FINANCE, DLUHY, POJIŠTĚNÍ

Praktické rady a tipy při reklamaci:

Sdělení prodávajícího při reklamaci: "Vada výrobku vznikla již ve výrobě, obraťte se na výrobce."

Vaše právo: Vůči spotřebiteli v průběhu záruční doby je odpovědný pouze prodejce. Kdo je výrobcem a čím je způsobena vada, není důležité.

Sdělení prodávajícího při reklamaci: "Výrobek byl prodáván se slevou, tudíž nemáte na reklamaci nárok."

Vaše právo: Záruka se nevztahuje pouze na věci rychle se kazící a věci použité ("second hand"), takže na zlevněné věci ANO.

Sdělení prodávajícího při reklamaci: "Nemáte obal od výrobku, tudíž nemůžete výrobek reklamovat."

Vaše právo: Žádný zákonný předpis neukládá povinnost uschovávat obaly od výrobku, žádný zákonný předpis nestanovuje povinnost vrátit reklamovaný výrobek v obalu. Reklamujete výrobek, ne obal!

Sdělení prodávajícího při reklamaci: "Při výměně vadné a již opotřebované součástky jsme Vám nainstalovali úplně novou součástku, a proto nám musíte doplatit."

Vaše právo: Prodávající nemá právo na náhradu ani tehdy, došlo-li výměnou ke zhodnocení věci.

Diskuse

Zatím žádné komentáře - buďte první!

Komentovat
 
 

Přihlaste se k odběru novinek a objevujte s námi svět financí

Jméno: Email: Email: