Finance pro radost

TIME MANAGEMENT V PODNIKÁNÍ aneb 24 HODIN PODNIKATELE

15.7.2015 1806x (naposledy 12.11.2019 11:22) 0 VŠE O PODNIKÁNÍ

TIME MANAGEMENT V PODNIKÁNÍ aneb 24 HODIN PODNIKATELE

DEN = 24 HODIN

Každý den má 24 hodin a je jen na nás, jak je využijeme. Pokud se rozhodneme dělat všechny činnosti (oblasti podnikání) sami, velmi brzy nás dožene časová náročnost jednotlivých aktivit, a my dříve či později vyhoříme. Není v lidských silách dělat vše, proto je nutné si vydefinovat/vybrat ty činnosti (oblasti), které nás nejvíce baví a jdou nám samy od sebe. A ty činnosti, které stále odkládáme, nebo je dobře neznáme, nebo nás prostě jen nebaví, poptat na trhu, a službu si jednoduše koupit (outsourcovat). K tomuto účelu hledání nám může posloužit i takzvaný networking (síťování). Networking nám pomáhá vytvářet si vlastní síť kontaktů/známostí a obchodních partnerů. Abychom věděli koho skutečně hledáme a potřebujeme, je důležité si vymezit, které oblasti v podnikání jsou moje oblíbené - CO JE MOJE POLE PŮSOBNOSTI, a kterým se raději vyhýbám - CO POPTÁVÁM? Činnosti, kterým se raději vyhýbáme, jsou přesně ty, na které platí: “Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra!”, a my je velmi rádi přesuneme na ZÍTRA. Tyto pro nás nezajímavé a nudné činnosti si napíšeme do přehledu a při hledání či síťování se už zaměřujeme přímo na danou profesi. Čas, který pro sebe outsourcingem získáme pak můžeme velmi dobře rozdělit a řidit mezi dalšími činnostmi, které nás během podnikání budou zaměstnávat.

“NENÍ PRAVDA, ŽE MÁME MÁLO ČASU, PRAVDOU ALE JE, ŽE HO HODNĚ PROMARNÍME.” Seneca

TIME MANAGEMENT

(ČASOVÁ PLÁN)

“Čas jsou peníze”, a v podnikání to platí dvakrát.

Pokud zahajujeme podnikání měli bychom si stanovit i časový rámec, kde chci být za určitou dobu. Řízení našeho času se v podnikání stává nezbytností a harmonogram jednotlivých kroků NUTNOSTÍ.

ČASOVÝ HARMONOGRAM – ÚKOLOVNÍK

1. DNES: 2. DO TÝDNE:

  • ………………………………..… …………………………………………..
  • …………………………………… …………………………………………..
  • ……………………………………. …………………………………………….
  • ……………………………………. …………………………………………….
  • …………………………………….. ……………………………………………..

DO KONCE MĚSÍCE:

  • ……………………………………………………………………………
  • …………………………………………………………………………….
  • ……………………………………………………………………………..
  • ……………………………………………………………………………..
  • ……………………………………………………………………………..

KONTROLA ÚKOLOVNÍKU:

NEVYŘÍZENO!!!

  • ………………………………………………………………………………….………………

PROČ?(co je příčinou nevyřízení) ..................................

MOHU na někoho DELEGOVAT?(to znamená, dát úkol udělat někomu druhému nebo zcela outsourcovat činnost)………………………………………..

  • ………………………………………………………………………………….………………

PROČ?(co je příčinou nevyřízení) ..................................

MOHU na někoho DELEGOVAT?(to znamená, dát úkol udělat někomu druhému nebo zcela outsourcovat činnost)………………………………………..

Diskuse

Zatím žádné komentáře - buďte první!

Komentovat
 
 

Přihlaste se k odběru novinek a objevujte s námi svět financí

Jméno: Email: Email: