Finance pro radost

VZOREC NA ÚSPĚCH - HODNOTA 3 - POSLEDNÍ FÁZE: START-UP

27.1.2015 2344x (naposledy 23.8.2019 15:32) 0 VŠE O PODNIKÁNÍ

ZÁKLADNÍ VZOREC PRO ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

1 + 3 + (6) = 10

z knihy: TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ (autor:Marcela Hrubošová)

HODNOTA 3

Číslo 3 představuje ve vzorci tři fáze podnikání, s kterými je nutno počítat a dát jim svůj čas a prostor. V podnikání platí obzvlášť “dvakrát měř a jednou řež”, proto je pro úspěch v podnikání velmi důležité, projít si jednotlivými fázemi a odpracovat si úkoly, které nám každá fáze přináší.

ZE PODNIKÁNÍ

3 fáze: START UP

  • Období od NÁPADU ke START-UP: 2-3 roky

Pokud jste si prošli obdobím NÁPAD, vyzkoušeli si nápad zrealizovat formou podnikání nanečisto v PILOTU, získali jste první zkušenosti, váš nápad dostal reálné obrysy, získali jste první zákazníky, vydělali první příjmy a skutečnost ukazuje, že je o váš produkt/službu zájem, jste připraveni vstoupit do skutečného podnikatelského života. Tomuto období se říká START-UP.

Uvědomte si tento přechod z PILOTU do START-UPu, protože jestli jste si za poslední období, kdy jste si svým podnikáním procházeli řadou neúspěchů a frustrací, že věci nejdou tak jak jste očekávali (např. nedostatek klientů, malé příjmy), přáli skončit, dnes začínáte novou etapu, jako skutečný podnikatel, mnohem zkušenější, cílevědomější, strukturovanější, organizovanější, efektivnější, vytrvalejší, disciplinovanější, reálnější, rozhodnější a odvážnější.

Vstupními informacemi do tohoto období vám jsou:

  • víte kdo jste
  • víte jakou potřebu nebo problém trhu řešíte
  • máte svůj produkt/službu
  • máte svoje zákazníky – znáte svoji cílovou skupinu
  • máte první příjmy a očekávání dalších
  • víte co vás to doposud stálo a dokážete si udělat představu co vás to dále bude stát
  • víte jaké jsou vaše možnosti při poskytnutí služby nebo prodeji produktu – čas, počty ks/hodin, dostupnost, realizace, administrace aj.
  • máte znalost trhu a konkurence
  • na reálných číslech a zkušenostech VÍTE, že to JDE/FUNGUJE a JDETE DO TOHO.


„JACÍ JSTE VY, TAKOVÁ JE I VAŠE FIRMA."

Reinhard K. Sprenger

Diskuse

Zatím žádné komentáře - buďte první!

Komentovat
 
 

Přihlaste se k odběru novinek a objevujte s námi svět financí

Jméno: Email: Email: